Najtaniej kupisz w CHODNIKLITERACKI.PL

50.39 zł 69.00 zł 27% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Grzegorz Błażewicz

ISBN:
9788301187415
Ilość stron:
186
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2021
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

69.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni CHODNIKLITERACKI.PL

CHODNIKLITERACKI.PL 50.39 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
MATRAS.PL 51.32 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
MATFEL.PL 52.74 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 54.37 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 61.64 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 62.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 62.40 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:

  • zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
  • dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
  • automatyzacji procesów,
  • usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?

-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań

w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.

-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi  1,6 miliarda dolarów.

-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika

po technologiach Marketing Automation.

-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę

o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

O AUTORZE:

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata. 

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.

W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.

Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Pozostałe książki Grzegorz Błażewicz

Nowości wydawnicze

Rok z Tischnerem

JÓZEF TISCHNER
Data premiery: 2024-11-27

Księga Mądrości: The Great Library of Tomorrow

ROSALIA AGUILAR SOLACE
Data premiery: 2024-11-27

Mroczny taniec

ADA TULIŃSKA
Data premiery: 2024-11-27

Mroczne serce. Darkness

ANNA WOLF
Data premiery: 2024-11-27

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13