Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

32.20 zł 79.00 zł 59% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing, Automation, Revolution. Using the potential of Big Data

Marketing, Automation, Revolution. Using the potential of Big Data

Grzegorz Błażewicz

ISBN:
9788301195113
Ilość stron:
174
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2018
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

79.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 32.20 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
SKLADNICAKSIEGARSKA.PL 35.55 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
TANIAKSIAZKA.PL 35.84 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
SWIATKSIAZKI.PL 37.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GANDALF.COM.PL 39.12 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
CHODNIKLITERACKI.PL 39.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
MATRAS.PL 48.98 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GILDIA.PL 71.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Current technological revolution, immense Internet penetration, AND mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints ON WWW pages, in mobile apps, maps, OR transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, AND placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge.

The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas:

  • collecting AND processing large amounts of user data;
  • delivering personalized messages across all channels in real time;
  • process automation;
  • improving communication between marketing AND sales departments.

This publication was illustrated with examples of various implementations, AND as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.

Pozostałe książki Grzegorz Błażewicz

Nowości wydawnicze

Rok z Tischnerem

JÓZEF TISCHNER
Data premiery: 2024-11-27

Księga Mądrości: The Great Library of Tomorrow

ROSALIA AGUILAR SOLACE
Data premiery: 2024-11-27

Mroczny taniec

ADA TULIŃSKA
Data premiery: 2024-11-27

Mroczne serce. Darkness

ANNA WOLF
Data premiery: 2024-11-27

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13