Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

32.41 zł 69.00 zł 53% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Grzegorz Błażewicz

ISBN:
9788301222222
Ilość stron:
192
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

69.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 32.41 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 34.47 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 34.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 37.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
MATRAS.PL 42.78 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GILDIA.PL 62.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology.

This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today?s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.

Pozostałe książki Grzegorz Błażewicz

Nowości wydawnicze

Rok z Tischnerem

JÓZEF TISCHNER
Data premiery: 2024-11-27

Księga Mądrości: The Great Library of Tomorrow

ROSALIA AGUILAR SOLACE
Data premiery: 2024-11-27

Mroczny taniec

ADA TULIŃSKA
Data premiery: 2024-11-27

Mroczne serce. Darkness

ANNA WOLF
Data premiery: 2024-11-27

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13