Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

40.29 zł 69.00 zł 42% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Data driven marketing

Data driven marketing

Adrian Andrzejczyk

ISBN:
9788383227283
Ilość stron:
304
Wydawnictwo:
Onepress
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

69.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 40.29 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
TANIAKSIAZKA.PL 40.36 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
EBOOKPOINT.PL 41.40 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
ONEPRESS.PL 41.40 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
PASKARZ.PL 41.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
CZYTAM.PL 42.22 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
MATRAS.PL 42.78 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
HELION.PL 44.85 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 44.86 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 48.30 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
BOOKTIME.PL 48.95 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?




Pozostałe książki Adrian Andrzejczyk

Nowości wydawnicze

Esencjalista. Mniej, ale lepiej

GREG MCKEOWN
Data premiery: 2025-03-21

Pretty Monster

SHERIDAN ANNE
Data premiery: 2025-03-20

Little Black Dress

BARBARA KWINTA
Data premiery: 2025-03-20