Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

43.34 zł 54.90 zł 21% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Jacek Barlik

ISBN:
9788381751612
Ilość stron:
300
Wydawnictwo:
Poltext
Rok wydania:
2020
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
16.5 x 23.5 cm
Cena katalogowa:

54.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 43.34 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 43.37 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
PASKARZ.PL 43.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 44.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
TANTIS.PL 45.29 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
CZYTAM.PL 49.80 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GILDIA.PL 54.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje. Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wykładowcy akademickiego książka przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu. Z książki skorzystają zarówno specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji społecznej.

Byłem opiekunem Jacka Barlika, gdy jako stypendysta Fulbrighta na University of Maryland pracował nad swoim doktoratem. Jest cenionym kolegą, który posiada bogate doświadczenie zawodowe i wiedzę akademicką. W tej książce wykorzystał swoje kompetencje, aby wyjaśnić i poszerzyć główne międzynarodowe teorie public relations, w tym teorię doskonałego public relations, zarządzania relacjami, teorie krytyczne, teorie aktywizmu, publiczności, feministyczne, profesjonalizmu i etyki. Po przeczytaniu tej pozycji zarówno naukowcy, jak i praktycy zyskają dogłębne zrozumienie tych teorii i ich dalszych kierunków rozwoju.

James E. Grunig, University of Maryland




Nowości wydawnicze

Esencjalista. Mniej, ale lepiej

GREG MCKEOWN
Data premiery: 2025-03-21

Little Black Dress

BARBARA KWINTA
Data premiery: 2025-03-20

Słowiańska magia ziół. Obrzędy, bóstwa, demony...

KAROLINA LISEK
Data premiery: 2025-03-20