CHODNIKLITERACKI.PL | 42.44 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATRAS.PL | 43.22 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
MATFEL.PL | 49.97 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. | ||
GANDALF.COM.PL | 52.92 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 54.58 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
SWIATKSIAZKI.PL | 64.40 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
GILDIA.PL | 64.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
"Wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy".
Jeżeli chcesz otworzyć własną działalność gospodarczą lub pragniesz osiągnąć jeszcze większy sukces na rynku, to książka pt. "Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa" autorstwa Jima Collinsa jest idealną propozycją dla Ciebie. Takiej książki o biznesie chyba na rynku jeszcze nie było. Autor razem ze swoim zespołem najlepszych badaczy stara się dociec, czy każda firma ma swój własny "kod DNA", odpowiedzialny za jej sukces lub porażkę. Czy przeciętna firma może zmienić swój "kod DNA" na taki, który wyniesie ją na szczyty? Jim Collins przeprowadził bardzo dokładne badania, dzięki czemu przyszli przedsiębiorcy będą wiedzieć, co mają robić lub wręcz przeciwnie, czego mają unikać, by tak się stało. Aby książka stała się jeszcze lepszym przykładem dla firm, autor wziął pod lupę znane i wielbione marki na całym świecie, które z małych, średnio prosperujących firm wybiły się na szczyty. Będziemy mieli więc tutaj do czynienia z marką Coca-Cola, która znana jest chyba w każdym zakątku świata. A General Electric? Firma ta również stoi obecnie na szczycie, ciesząc się ogromnymi zyskami. Jim Collins nie pomija jednak takich marek, które dawały duże nadzieje, jednak coś poszło nie tak. W ten sposób mamy przed sobą doskonale skrojony podręcznik do biznesu, który może być odpowiedzialny za nasz sukces na rynku.
Fragment
Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejed-nokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy.