MATFEL.PL | 58.05 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 59.55 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 59.60 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATRAS.PL | 61.94 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
GANDALF.COM.PL | 63.41 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
GILDIA.PL | 69.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Książka "Dzieje polskiej motoryzacji" to prawdziwa skarbnica wiedzy o polskich fabrykach, pojazdach i zespołach. Przedstawia najważniejsze wydarzenia związane z polską motoryzacją w okresie minionego stulecia. Historia rozpoczyna się w czasie, gdy na ziemiach polskich pojawiły się pierwsze pojazdy samochodowe, następnie opisane są nieśmiałe próby zrzeszania się naszych automobilistów, okres międzywojenny, kiedy cztery i dwa kółka stawały się coraz bardziej popularne, czasy powojenne aż do dla 70.-90. XX wieku, w których nastąpił największy rozkwit rodzimej motoryzacji.
W publikacji przedstawiony został proces upadku większości krajowych fabryk samochodowych i motocyklowych, a także rozwój polskich zakładów produkujących autobusy i zespoły napędowe, należących do europejskiej czołówki. Uzupełnieniem opisu tych wydarzeń są rozdziały dotyczące dziejów przemysłów pokrewnych - rafineryjnego, oponiarskiego, ciągnikowego, a także zajmującego się wytwarzaniem pojazdów wojskowych. Interesujące jest zestawienie kilkudziesięciu jeżdżących prototypów samochodów, z których wiele posłużyło jako inspiracja dla konkretnych rozwiązań wykorzystywanych również przez światowych producentów. Mimo że udział Polaków w światowej motoryzacji był raczej skromny, warto ocalić od zapomnienia to, co do niej wnieśliśmy.