Najtaniej kupisz w SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

27.30 zł
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
O WŁASNEJ PROMOCJI ŚRODKÓW PRZEKAZU W POLSCE - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ

O WŁASNEJ PROMOCJI ŚRODKÓW PRZEKAZU W POLSCE - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ

Anna Jupowicz-Ginalska

Format (cm):
16 x 23.5
Ilość stron:
218
Oprawa:
miękka
Producent:
Aspra
ISBN:
9788375454994

Książkę najtaniej kupisz w księgarni SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

SKLADNICAKSIEGARSKA.PL 27.30 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej." prof. dr hab. Jerzy Olędzki




Pozostałe książki Anna Jupowicz-Ginalska

Nowości wydawnicze

Lato tajemnic. Klub Martini. Tom 2

TESS GERRITSEN
Data premiery: 2025-03-26

Roślinne historie

DAWID OLESZKO
Data premiery: 2025-03-26