Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

47.67 zł 59.00 zł 19% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Medialno-społeczny obraz Covid-19

Medialno-społeczny obraz Covid-19

Anna Jupowicz-Ginalska, Monika Kaczmarek-Śliwińska

ISBN:
9788365741783
Ilość stron:
190
Wydawnictwo:
Sbp
Rok wydania:
2021
Oprawa:
miękka
Cena katalogowa:

59.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 47.67 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
TANTIS.PL 49.39 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
CZYTAM.PL 49.56 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 50.74 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 53.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

W Medialno-społecznym obrazie COVID-19: solidarność czy polaryzacja koncertujemy się na czasie pandemii. Wywołane przez epidemię stres, niepewność i destabilizacja nałożyły się na świat polityki, biznesu, mediów, religii czy w końcu edukacji. Z upływem czasu okazało się, że "nowa normalność" stała się towarzyszem pandemicznej rzeczywistości. Jak więc w tym pełnym sprzeczności, trudnym czasie zachowały się środki przekazu, same doświadczone pandemiczną rzeczywistością? Jaką postawę przyjęli bohaterowie przekazów medialnych, a jaką bliższe i dalsze otoczenie mediów? Jak reagowali obywatele? Na te pytania, przynajmniej w części, odpowiadają autorzy niniejszego tomu. Sześciu rozdziałom towarzyszą dwa wyjątkowe wywiady. Rozmowa z prof. dr hab. Iwoną Hofman pobudza do refleksji w odniesieniu do solidarności środowiskowej czy kondycji nauki i mediów. Z kolei Piotr Czarnowski, założyciel pierwszej w Polsce agencji public relations, wskazuje różne odcienie transformacji branży. Nasi Autorzy, jak i Rozmówcy nie unikają odpowiedzi na trudniejsze pytania, dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniem i cennymi radami.




Nowości wydawnicze

Throne of Power

RINA KENT
Data premiery: 2025-03-27

Sztuka przetrwania

ANKA WANDZEL
Data premiery: 2025-03-27

Lato tajemnic. Klub Martini. Tom 2

TESS GERRITSEN
Data premiery: 2025-03-26