|
|
|
TANTIS.PL |
46.59 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała |
DADADA.PL |
46.71 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł) |
TANIAKSIAZKA.PL |
47.04 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
MATFEL.PL |
50.01 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. |
GANDALF.COM.PL |
51.87 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
CZYTAM.PL |
53.63 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
GILDIA.PL |
55.80 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
BOOKTIME.PL |
57.65 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaimplementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków. Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efekty wizualne.W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających profesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść. Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesie-nie ich z edytora do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zintegrujemy z AR klasy z głównego projektu !Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.Umiejętności, które można zdobyć:Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk.Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów.Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowePoznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzaniaImplementacja zgodności czasowej dźwięku i animacjiIntegracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją im-plementować w C++