Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

46.59 zł 79.80 zł 42% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4. Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4. Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4

Matt Edmonds

ISBN:
9788375413670
Ilość stron:
358
Wydawnictwo:
Promise
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

79.80 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 46.59 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
DADADA.PL 46.71 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł)
TANIAKSIAZKA.PL 47.04 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATFEL.PL 50.01 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GANDALF.COM.PL 51.87 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
CZYTAM.PL 53.63 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GILDIA.PL 55.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
BOOKTIME.PL 57.65 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaimplementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków. Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efekty wizualne.W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających profesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść. Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesie-nie ich z edytora do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zintegrujemy z AR klasy z głównego projektu !Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.Umiejętności, które można zdobyć:Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk.Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów.Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowePoznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzaniaImplementacja zgodności czasowej dźwięku i animacjiIntegracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją im-plementować w C++




Nowości wydawnicze

Życie z przedszkolakiem. Rozwój, emocje i relacje dzieci w wieku 3?6 lat

KATARZYNA KALINOWSKA, MAŁGORZATA STAŃCZYK
Data premiery: 2025-04-09

Misja Nolie. Dreamstone. Tom 2

IZABELLA NOWACZYK
Data premiery: 2025-04-09

Przepraszam, ja już nie żyję. Zbrodnie na Podsłuchu. Tom 2

MARTA MATYSZCZAK
Data premiery: 2025-04-09