TANIAKSIAZKA.PL | 7.86 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 7.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
MATFEL.PL | 8.16 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 8.70 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
CHODNIKLITERACKI.PL | 39.95 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
DADADA.PL | 43.94 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł) | ||
GILDIA.PL | 55.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Jeśli „robisz internety”, to „Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów” jest pozycją, dzięki której poznasz – sformułowane w przystępny sposób – odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści – jak by na to na nie patrzeć – prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje.
Tematyka „Poradnika…” jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów.
Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym „Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów” to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach.
Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a prawnikiem – bez obaw – też możesz kupić poradnik! Branża marketingu internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi Klienci z pewnością potrzebować będą porad także z tego zakresu.
 
Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to absolutny must have każdego influencera i digital marketera.
Przekonaj się, że z nasza książka z serii Poradnik to strzał w dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów działania w internecie. To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz swoją przygodę lub już działasz, ale nie znasz odpowiedzi na wiele pytań. Zwięzły i jasny język, wiele przykładów z życia, oparcie w orzecznictwie – wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu przepisów!
Wybierz tę książkę, jeżeli:
    zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu dobrej umowy, ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych,    cenisz efektywne i sprawdzone rozwiązania,    szanujesz swój czas i wiesz, że jako marketer lub influencer nie potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a potrzebujesz szybko znaleźć odpowiedź na konkretne, nurtujące Cię pytanie.