Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
Pod względem rozwoju technologicznego działa kolejowego II wojna światowa stanowiła okres szczytowy. Podczas niej, obok ogromnych, lecz niepraktycznych 80 K (E) Gustav i Dora, Niemcy przydzieliły do walki również nowoczesne i uniwersalne nowe działa w rodzaju 28 cm K 5 (E), czego przykładem było słynne Anzio Annie. Chociaż działa kolejowe Wehrmachtu były coraz bardziej narażone na ataki lotnicze, brały udział w walce w całej Europie poczynając od pojedynków artyleryjskich nad Kanałem La Manche, przez oblężenia Sewastopola i Leningradu, po ostrzał przyczółków utworzonych podczas alianckich desantów. Oprócz zaawansowanych modeli niemieckich dział książka dokonuje także przeglądu dział kolejowych opracowanych, zaimprowizowanych i użytych w walce przez wszystkich uczestników wojny Francję, Belgię, Włochy, Finlandię, ZSRR, Japonię, Wielką Brytanię oraz USA a także przedstawia zróżnicowane role, jakie odgrywała artyleria kolejowa przez cały czas trwania tego konfliktu zbrojnego. Publikacja, opatrzona kolorowymi ilustracjami rekonstrukcjami wizerunków najważniejszych dział kolejowych II wojny opowiada, jak broń ta osiągnęła swój szczytowy punkt rozwoju tuż przed pojawieniem się pocisków balistycznych, które sprawiły, że stała się przestarzała.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.