Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

24.89 zł 39.00 zł 36% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...

Daniel H. Pink

ISBN:
9788363773762
Ilość stron:
272
Wydawnictwo:
Studio Emka
Rok wydania:
2014
Oprawa:
broszurowa
Format:
14.5x22.5cm
Cena katalogowa:

39.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 24.89 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
TANIAKSIAZKA.PL 25.31 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GILDIA.PL 27.30 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
CZYTAM.PL 28.04 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 28.30 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
MATFEL.PL 28.33 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
PASKARZ.PL 28.79 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 29.79 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
BOOKTIME.PL 33.71 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.




Pozostałe książki Daniel H. Pink

Nowości wydawnicze

Słaby punkt. Haker. Tom 3

EMILIA SROKA
Data premiery: 2025-03-31

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27