Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

29.19 zł 49.90 zł 42% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Katarzyna Michalak

ISBN:
9788328396012
Ilość stron:
160
Wydawnictwo:
Onepress
Rok wydania:
2024
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Data premiery w Polsce:
2024-04-09
Cena katalogowa:

49.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 29.19 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
ONEPRESS.PL 29.94 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
CHODNIKLITERACKI.PL 30.40 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 31.22 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
MATFEL.PL 31.88 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
HELION.PL 32.43 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 32.58 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 34.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo?

Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ... ta książka jest dla Ciebie.

Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki &mdash, wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.

Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?

Pozostałe książki Katarzyna Michalak

Nowości wydawnicze

Tylko spróbuj!

PATRYCJA SAWIUK
Data premiery: 2025-01-15

Śmierć w jej dłoniach

OTTESSA MOSHFEGH
Data premiery: 2025-01-15

Uwierz jej

MAX CZORNYJ
Data premiery: 2025-01-15

Serca za burtą

BECKY DEAN
Data premiery: 2025-01-15

Czarna magia. Obudź w sobie wiedźmę

LILY HART
Data premiery: 2025-01-15

Wszystkie moje rewolucje

DJAVADI NEGAR
Data premiery: 2025-01-15

Outmatched

SAMANTHA YOUNG, KRISTEN CALLIHAN
Data premiery: 2025-01-15

Serce w dobrym stylu. Jak świadomie zarządzać własnym zdrowiem

ANNA SŁOWIKOWSKA
Data premiery: 2025-01-15

Zatrzymaj mnie. Dark Ivy. Tom 2

NIKOLA HOTEL
Data premiery: 2025-01-15

Obsesja terapeutki

VI KEELAND
Data premiery: 2025-01-15

Przyjdę po ciebie nocą

HEATHER GUDENKAUF
Data premiery: 2025-01-15