Najtaniej kupisz w PASKARZ.PL

32.72 zł 49.90 zł 34% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Maria Bajak

ISBN:
9788320824636
Ilość stron:
184
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

49.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni PASKARZ.PL

PASKARZ.PL 32.72 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 33.72 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
TANTIS.PL 38.49 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
GILDIA.PL 44.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: • jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, • jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, • w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, • jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, • jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej. Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.




Nowości wydawnicze

Esencjalista. Mniej, ale lepiej

GREG MCKEOWN
Data premiery: 2025-03-21

Zapach po burzy

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2025-03-20

Pretty Monster

SHERIDAN ANNE
Data premiery: 2025-03-20