Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

60.46 zł 69.00 zł 12% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Dekada polskiego e-commerce

Dekada polskiego e-commerce

Izba Gospodarki Elektronicznej

ISBN:
9788301233198
Ilość stron:
296
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

69.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 60.46 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
TANTIS.PL 62.19 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
GANDALF.COM.PL 65.12 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 66.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej.

Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023.

Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce. Obecnie w Polsce działa około 150 tys. sklepów e-handlu. Jest też ciekawą propozycją dla szerokiego rynku, tzn. osób, które są zainteresowane szeroko rozumianą domeną handlu i marketingu.

Nie ulega wątpliwości, że rozwój e-handlu w Polsce to historia niezwykłego sukcesu. Wykorzystując wszechobecność internetu i możliwości technologii mobilnych, firmy są w stanie dotrzeć do wielkiej liczby klientów i oferować innowacyjne produkty oraz usługi. Kupujący zyskują ułatwienia życiowe i przyjemności niemal od ręki. Przy stałym wsparciu firm partnerskich, a także organizacji takich jak Izba Gospodarki Elektronicznej nie ma wątpliwości, że e-commerce będzie nadal odgrywał znaczącą rolę we wzroście polskiej gospodarki w nadchodzących latach.

Eksperci w książce:

  • Dorota Bachman
  • Szymon Bujalski
  • Witold Chomiczewski
  • Jakub Gierszyński
  • Marta Kasztelan
  • Jacek Kinecki
  • Marta Mikliszańska
  • Zbigniew Nowicki
  • Łukasz Piech
  • Patrycja Sass-Staniszewska
  • Justyna Skorupska
  • Marta Szymborska
  • Łukasz Szymula
  • Wojciech Tomaszewski
  • Grzegorz Wójcik
  • Marek Zagórski

Rozmowy spisał Paweł Oksanowicz

Współwydawca: Izba Gospodarki Elektronicznej

Ta książka pokazuje dużą część historii e-commerce w naszym kraju. Przedstawia dzień dzisiejszy i kieruje nasz wzrok ku przyszłości. Nie ma obaw, nie chcemy przyspieszać czasu, bo wiemy, jak cenną wartość stanowi. Ale też wiedząc, że wokoło wszystko szybko się zmienia, w przyszłości możemy znaleźć się równie prędko.

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, pomysłodawca książki




Nowości wydawnicze

Miasto szpiegów. Gra wywiadów w okupowanej...

MICHAŁ WÓJCIK
Data premiery: 2025-03-25

Współuzależnione

MAREK SEKIELSKI
Data premiery: 2025-03-25

Esencjalista. Mniej, ale lepiej

GREG MCKEOWN
Data premiery: 2025-03-21