Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
Arcoíris - hiszpański w barwach tęczy to pierwsza w Polsce metoda, która wspiera polskich uczniów, studentów oraz dorosłych w nauce języka hiszpańskiego oraz ułatwia pracę nauczycielom. Publikacja wyróżnia się nowatorskim podejściem do wprowadzania oraz utrwalania materiału gramatycznego i leksykalnego. W książce uwzględniono najnowsze trendy w nauczaniu języków obcych, zatem dąży się do ułatwienia uczniowi przyswajania i zapamiętywania nowego materiału a nauczycielowi daje się narzędzie porządkujące i organizujące lekcje. Podręcznik unika skomplikowanych i złożonych wyjaśnień gramatycznych, albowiem zamiarem autorów było stworzenie metody skierowanej do słuchaczy pragnących nabyć praktyczne umiejętności posługiwania się językiem. Książka bardzo dobrze nadaje się również do samodzielnej nauki, albowiem struktura rozdziałów oraz zastosowana metoda spirali, polegająca na nieustannym powtarzaniu i wykorzystywaniu raz poznanego materiału w późniejszych lekcjach, pozwala na sprawne zapamiętywanie struktur i słów, w czym dodatkowo pomagają liczne ćwiczenia zamieszczone w książce oraz dostępny na stronie www.przystanekedu.pl zeszyt ćwiczeń specjalnie opracowany z myślą o osobach uczących się przy pomocy Arcoíris. Książkę uzupełniono o nagrania w formacie MP3, których tempo i podkłady zostały pomyślane tak by ułatwić uczniowi ich zrozumienie. Każdy rozdział ma zachowaną tę samą strukturę dzięki czemu zarówno uczniowie jak i nauczyciele w krótkim czasie potrafią łatwo odszukać interesujące ich aspekty danego zagadnienia. Książka uczy poprzez zanurzenie w temat, zawsze uwypuklając w każdym rozdziale nowe słownictwo lub gramatykę. Założeniem autorów było, by uczeń miał każdorazowo do pokonania jedynie jedną trudność na raz. Oznacza to, że zagadnienia gramatyczne przedstawiane są i ćwiczone wyłącznie przy pomocy wcześniej poznanych słów i odwrotnie, tzn. nowy materiał leksykalny wprowadzany jest i ćwiczony wyłącznie w znanym uprzednio kontekście gramatycznym. W ten sposób unikamy tłumaczenia uczniowi "ignotum per ignotum" czyli nieznanego przez nieznane, pogłębiamy jego zaufanie we własne umiejętności, nie zniechęcamy go do podejmowania dalszego wysiłku Jest to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku od kilkunastu lat wykorzystująca najnowsze tendencje w nauczaniu języków obcych, wzbogacona o atrakcyjne ilustracje i zdjęcia, jak również nagrania z udziałem zagranicznych lektorów. Istotą projektu było opracowanie książki, która będzie stanowiła istotne wsparcie zarówno dla uczniów jak i dla nauczycieli.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.