Prezentowana przez dr Gabrielę Kowalską tematyka jest niezwykle ważna, ponieważ podejmując problematykę dzieci chorych na dystrofię i ich rodzin, podejmuje temat szeroki i niezwykle potrzebny. Przeprowadzone badania dotyczą także aspektów funkcjonowania rodzin, w których dziecko chore na dystrofię zmienia i angażuje strategię wychowania w takich środowiskach, ze szczególnym uwzględnieniem poświęcenia, empatii, miłości i radości z odnoszonych małych i dużych sukcesów. (?) Książka wpisuje się zdecydowanie w nurt teoretyczno-praktyczny pedagogiki specjalnej, co zwiększa jej atrakcyjność rynkową oraz wartość poznawczą i utylitarną. Myślę, że propagowane w niej idee doskonale korespondują z wyzwaniami pedagogiki, jako nauki o wychowaniu człowieka przez całe życie. dr Maciej Kołodziejski., Zakład Kreatywnej Edukacji Dziecka, Instytut Pedagogiki, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.