Najtaniej kupisz w CHODNIKLITERACKI.PL

40.80 zł 49.90 zł 18% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej

Milena Le Viet-Błaszczyk

ISBN:
9788383315737
Ilość stron:
204
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

49.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni CHODNIKLITERACKI.PL

CHODNIKLITERACKI.PL 40.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
TANIAKSIAZKA.PL 41.53 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATRAS.PL 41.55 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GANDALF.COM.PL 44.47 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
MATFEL.PL 44.51 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GILDIA.PL 44.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.




Nowości wydawnicze

Tak się mówi... Zaklęci w stereotypach

KATARZYNA MILLER, DARIUSZ JANISZEWSKI
Data premiery: 2025-01-29

Wspólnota czerwieni

PIOTR FRANKOWSKI
Data premiery: 2025-01-29

Słowa, które zgubiły miłość

KINGA GĄSKA
Data premiery: 2025-01-29

Long Way Back To You

ULA BUCHACZ
Data premiery: 2025-01-29

Osiedle marzeń

WOJCIECH CHMIELARZ
Data premiery: 2025-01-29

Kocham Cię, Życie

MAGDALENA KORDEL
Data premiery: 2025-01-29

Życie, którego nie wybrałam

KELLY RIMMER
Data premiery: 2025-01-29

Uzupełniasz mnie

AGATA POLTE
Data premiery: 2025-01-29

Cold Water

RONNIE BENNETT
Data premiery: 2025-01-29

Cień Genevieve. W płaszczu kłamstw

MONIKA RUTKA
Data premiery: 2025-01-29

Pierwiastki. Tajemnice cząstek budujących świat

JON CHAD
Data premiery: 2025-01-29

Give Me One Reason (edycja z autografem)

OLA ROCHOWIAK
Data premiery: 2025-01-29