Najtaniej kupisz w PASKARZ.PL

31.93 zł 39.90 zł 20% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie Tom II

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie Tom II

Paulina Czarnek-Wnuk, Zofia Nacewska

ISBN:
9788383312187
Ilość stron:
132
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

39.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni PASKARZ.PL

PASKARZ.PL 31.93 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
TANIAKSIAZKA.PL 32.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATRAS.PL 32.93 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
CZYTAM.PL 32.99 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 33.16 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
TANTIS.PL 33.89 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
BOOKTIME.PL 38.60 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu. Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego. Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM




Nowości wydawnicze

Słaby punkt. Haker. Tom 3

EMILIA SROKA
Data premiery: 2025-03-31

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27