|
|
|
SKLADNICAKSIEGARSKA.PL |
89.50 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
TANIAKSIAZKA.PL |
143.11 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
SWIATKSIAZKI.PL |
143.20 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
GANDALF.COM.PL |
143.30 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
GILDIA.PL |
161.10 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
MATFEL.PL |
174.14 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. |
Prezentowany komentarz stanowi uniwersalne źródło wiedzy na temat mechanizmów prawnych regulujących czas pracy kierowców. Zawiera nie tylko wykładnię obowiązujących przepisów, lecz także dorobek judykatury oraz nauki prawa pracy z tej dziedziny. Autorzy uwzględnili zmiany wynikające z przyjętego na poziomie Unii Europejskiej tzw. pakietu mobilności, który wszedł w życie 2.02.2022 r. Składają się nań: • rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1054 z 15.07.2020 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 561/2006 w odniesieniu do minimalnych wymogów dotyczących maksymalnego dziennego i tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu, minimalnych przerw oraz dziennego i tygodniowego okresu odpoczynku oraz zmieniające rozporządzenie (UE) nr 165/2014 w odniesieniu do określania położenia za pomocą tachografów, • dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1057 z 15.07.2020 r. ustanawiająca przepisy szczególne w odniesieniu do dyrektywy 96/71/WE i dyrektywy 2014/67/UE dotyczące delegowania kierowców w sektorze transportu drogowego oraz zmieniająca dyrektywę 2006/22/WE w odniesieniu do wymogów w zakresie egzekwowania przepisów oraz rozporządzenie (UE) nr 1024/2012. Pakiet ten wpłynął zasadniczo na zwiększenie poziomu ochrony warunków pracy kierowców, zakładając jednolite minimalne warunki obowiązujące w każdym państwie członkowskim UE. Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla prawników zajmujących się transportem drogowym oraz menedżerów transportu, funkcjonariuszy zajmujących się jego kontrolą i działaczy związkowych.