|
|
|
MATFEL.PL |
41.12 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. |
TANTIS.PL |
43.09 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała |
CZYTAM.PL |
45.71 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
GILDIA.PL |
46.80 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Instytucje otoczenia biznesu to podmioty, które oferują odpowiednio dobrane, dostosowane do kontekstu i godne zaufania rozwiązania dla osób chcących założyć działalność gospodarczą lub rozwinąć swój biznes. Organizacje te, współpracując ze sobą i z przedsiębiorcami, tworzą warunki umożliwiające wzrost konkurencyjności zarówno dla firm, jak i regionu. Celem monografii jest popularyzacja i zapoznanie czytelników z problematyką instytucji otoczenia biznesu w Polsce. Dobór przedstawionej problematyki podyktowany został potrzebą usystematyzowania i uaktualnienia wiedzy na temat instytucji otoczenia biznesu. Przedstawione w poszczególnych rozdziałach zagadnienia koncentrują się nie tylko na aspektach teoretycznych, ale również praktycznych i empirycznych, gdyż autorzy przywołują konkretne przykłady organizacji otoczenia biznesu z praktyki gospodarczej. Monografia kierowana jest do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorców, menadżerów oraz nauczycieli akademickich. Książka jest dedykowana również studentom nauk o zarządzaniu i jakości.