Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

46.31 zł 59.00 zł 22% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Ewa Malinowska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska

ISBN:
9788382700213
Ilość stron:
200
Wydawnictwo:
Difin
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

59.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 46.31 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATFEL.PL 46.45 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GANDALF.COM.PL 48.38 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
TANTIS.PL 48.89 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
PASKARZ.PL 49.25 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 50.25 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
CZYTAM.PL 51.86 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GILDIA.PL 53.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze wykorzystania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowych, w tym przedsiębiorstw, które próbują poprawić swoją konkurencyjność na rynku. Ważnym argumentem skłaniającym autorki do napisania niniejszej książki była chęć wsparcia organizacji usługowych w sytuacji wychodzenia z kryzysu związanego z pandemią SARS-CoV-2, która wyraźnie spowolniła rozwój gospodarczy na świecie. Książka stanowi również materiał dla studentów i doktorantów oraz pracowników naukowo-dydaktycznych do wykorzystania w procesie dydaktycznym oraz w szkoleniach. W monografii zaprezentowano podstawy teoretyczne poparte praktycznymi przykładami, pokazującymi, jak doskonalić organizację, zwracając uwagę na kwestie związane z ochroną środowiska. Ponadto ukazuje, jak doskonalić organizację w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Wybrane instrumenty doskonalenia jakości usług mogą pomóc w zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstw, mogą wskazać, jakie obszary organizacji wymagają poprawy i co zrobić, aby rozwiązać konkretny problem.




Nowości wydawnicze

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27

Throne of Power

RINA KENT
Data premiery: 2025-03-27