MATFEL.PL | 42.50 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 44.48 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 48.70 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 53.40 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
GILDIA.PL | 54.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Praktyczny przewodnik po popularnym narzędziu, jakim jest LinkedIn. Przekonaj się, jak się nim posługiwać i tym samym zgrabnie rozszerzać kontakty biznesowe.
"LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania. Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz!" to wyjątkowy przewodnik po użytecznym narzędziu, który nie tylko podpowiada, jak w umiejętny sposób wykorzystać jego funkcje, ale i pomaga w odpowiedni, a przede wszystkim czytelny sposób zaprezentować własną wiedzę klientom biznesowym. Oprócz informacji, które można przyswoić, tym samym uzupełniając własny zasób wiadomości, książka zawiera też liczne ćwiczenia, pozwalające nabyć również praktycznych umiejętności w zakresie budowania swojej marki, sprzedaży oraz kreowania prężnych relacji biznesowych. W publikacji przedstawiono, w jaki sposób za pomocą LinkedIn można pozyskiwać klientów, budować zależności z partnerami biznesowymi, a także jak najlepiej zaprezentować się wszystkim należącym do konkretnej grupy docelowej. Przy umiejętnych działaniach, można jednocześnie docierać do nowych osób, w skuteczny sposób promować markę, a także regularnie zwiększać sprzedaż. W pozycji tej można też odszukać informacje na temat netykiety i jej zasad, które pomogą uniknąć ewentualnego kryzysu wizerunkowego lub właściwie poradzić sobie z jego konsekwencjami.