Dodano do koszyka.
Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

37.29 zł 49.90 zł 25% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

Adam Szaran, Roman Kawszyn

ISBN:
9788382311617
Ilość stron:
200
Wydawnictwo:
MT Biznes
Rok wydania:
2022
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
14.1 x 21.8 cm
Cena katalogowa:

49.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 37.29 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 38.33 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Tylko dla zamówień powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 3,99 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 38.35 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
PASKARZ.PL 39.05 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 39.05 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GANDALF.COM.PL 43.20 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 49.90 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!

Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.

To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.

Ze wstępu

Oddajemy podręcznik poprawiony, rozszerzony, jeszcze bardziej skuteczny!

Z upływem czasu nasze doświadczenie i umiejętności się zmieniły. Zmieniło się też postrzeganie technik przez klientów, zmieniła się ich skuteczność. (…) Dziewięć lat to około 1800 szkoleń, które przeprowadziliśmy, 20 000 handlowców, którym pomogliśmy, kilkaset firm i kilkadziesiąt branży, z którymi mieliśmy do czynienia. A przede wszystkim to wiele refleksji na temat tego, co działa, a co już nie. Wszystkie te głosy uwzględniliśmy w tym wydaniu Technik obrony ceny.

Czego spodziewać się po drugim wydaniu książki? Przede wszystkim nowego podejścia do tematu badania potrzeb. Już na tym etapie handlowiec musi bronić ceny, więc cały ten rozdział napisaliśmy na nowo. Rozdział o prezentacji oferty uzupełniliśmy o technikę wizualizacji, która sprawia, że nieskuteczny już język korzyści nadal działa i wywołuje pragnienie posiadania waszego produktu lub waszej usługi. A ma to znaczący wpływ na finalną obronę ceny.

Konkretne algorytmy technik obrony ceny zostały powiększone o dwa schematy lingwistyczne. Dodatkowo zajęliśmy się sytuacją, w której klient nie daje szansy sprzedającemu na obronę ceny i po jej usłyszeniu mówi np. „Zastanowię się nad tym”, „Prześpię się z tym”, „Odpowiem za kilka dni”. Jest więc dużo nowego, skutecznego materiału!


Roman Kawszyn - Handlowiec i menedżer działów sprzedaży, marketingu i szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Szkolił m.in. w Polsce, USA i Niemczech. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi’s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.

Autor i współautor pięciu książek (Pragnę, Techniki sprzedaży zdalnej, Pierwsze skrzypce, Motivazione, Shut up! Modelowe Badanie Potrzeb) oraz audio CD (Emocjonalna prezentacja oferty, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Storytelling, Prawda i charyzma, Strategie efektywności sprzedażowej). Współtwórca nowej kategorii rozwojowej na rynku szkoleń dla handlowców – Teach Art Spectacle®.

Adam Szaran - Menedżer sprzedaży i handlowiec w obszarze finansów i usług dla biznesu. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Doradzał takim markom jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo, prowadził też dla nich szkolenia.

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Element twórczy i Shut up! Modelowe badanie potrzeb). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

Pozostałe książki Adam Szaran|Roman Kawszyn

Nowości wydawnicze

Antykwariat pod Salamandrą. Mons Viridis Magicus. Tom 1

ADAM PRZECHRZTA
Data premiery: 2024-05-15

Pod słońcem Hellady

JAROSŁAW MOLENDA
Data premiery: 2024-05-15

Zakopane artystek

NATALIA BUDZYŃSKA
Data premiery: 2024-05-15

Kameleon

MAREK STELAR
Data premiery: 2024-05-15

Kryminalna historia Watykanu. Kłamstwa, spiski, tajemnice

ARKADIUSZ STEMPIN, ARTUR NOWAK
Data premiery: 2024-05-15

Funny story

EMILY HENRY
Data premiery: 2024-05-15

Teoria bobra

ANTTI TUOMAINEN
Data premiery: 2024-05-15

Słowo honoru

MAREK KRAJEWSKI
Data premiery: 2024-05-15

Patodeweloperka. To nie jest kraj do mieszkania

BARTOSZ JÓZEFIAK
Data premiery: 2024-05-15

Mroczna strona. The Naturals. Tom 2

JENNIFER LYNN BARNES
Data premiery: 2024-05-15

Kolory zła. Żółć. Tom 4

MAŁGORZATA OLIWIA SOBCZAK
Data premiery: 2024-05-15

Wilcza chata

MICHAŁ ŚMIELAK
Data premiery: 2024-05-15