TANIAKSIAZKA.PL | 53.69 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 53.72 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATRAS.PL | 54.70 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
MATFEL.PL | 57.33 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
GANDALF.COM.PL | 61.74 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 67.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
Pozycja, która pomoże zrozumieć, jak funkcjonuje biznes w Chinach. Sprawdź, co zrobić, by odnieść sukces na wschodzie.
"Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie" to zbiór dwudziestu rozmów, jakie autor książki przeprowadził z osobami działającymi w różnych branżach, które rozpoczęły swoją przygodę na chińskim rynku. Trzeba zdać sobie sprawę, jak ważna obecnie stała się rola tego państwa w światowej gospodarce. Autor podpowiada, co robić, by nie rzucić się od razu na głęboką wodę i osiągnąć oczekiwane efekty. Wprowadzenie biznesu na rynek w Chinach stanowi spore wyzwanie, do którego trzeba się dobrze przygotować. Dzięki tej pozycji można dowiedzieć się, jak rozmawiać z Chińczykami, a także w jaki sposób prowadzi się tam zwykle biznes. Można też poznać szczegółowo etykietę biznesową, jaka obowiązuje w Chinach i porównać ją z etykietą europejską. Przedstawione zostały również pozostałe wyzwania związane z wchodzeniem na chiński rynek, a także opisane upodobania, jakie mają klienci w Państwie Środka. W publikacji znajduje się też próba odpowiedzi na pytanie, jaki wpływ będzie miała chińska gospodarka na cały świat.