Dodano do koszyka.
Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

48.21 zł 64.90 zł 26% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Aga Szóstek

ISBN:
9788382311051
Ilość stron:
350
Wydawnictwo:
MT Biznes
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Cena katalogowa:

64.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 48.21 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 49.85 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Tylko dla zamówień powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 3,99 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 49.88 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
PASKARZ.PL 50.79 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 50.79 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
SWIATKSIAZKI.PL 53.50 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GANDALF.COM.PL 56.19 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 64.90 PLN do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Umami to piąta kategoria smaku, a słowem tym określa się smaki wyjątkowe. W biznesie Aga Szóstek używa umami na określenie doświadczenia, którego klienci nigdy nie mają dość. W swojej książce "Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku" pokazuje, że to właśnie doświadczenie jest najważniejsze w biznesie i to dzięki niemu można wyróżnić się na rynku. Książka "Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku" to ogromna baza wiedzy, dzięki której można rozwinąć swój biznes. Autorka Aga Szóstek zwraca uwagę na to, że to doświadczenie staje się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i to właśnie doświadczenie chcą kupować wszyscy klienci. Strategia Umami to podejście opracowane na 20 latach doświadczenia - zarówno teoretycznego, jak i praktycznego. Z książki Agi Szóstek można dowiedzieć się, jakie historie opowiadają klienci, odkryć czynniki, które ich motywują i zniechęcają, zdefiniować doświadczenie, jakie chce się dostarczać, określić, jakie środki doprowadzą do postępu, a także oceniać postęp na podstawie analizy swoich klientów. "Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku" to obowiązkowa pozycja dla wszystkich osób, które chcą wybić się czymś wśród innych biznesów. Z pomocą tej książki można lepiej zrozumieć, jak skutecznie docierać do klientów i co robić, aby chętniej wracali. To lektura pełna ciekawych i praktycznych historii, wiedzy, przemyśleń i porad. Sprawdzi się zarówno dla osób początkujących, jak i doświadczonych w swoim biznesie.

Gdy ktoś mnie pyta, dlaczego konkretna firma czy branża nie przyjęły jeszcze modelu ekonomii doświadczeń, zawsze odpowiadam to samo: to kwestia nastawienia. Nie wiedziałem natomiast, że tajemnica obrania nastawienia odpowiedniego dla wdrożenia modelu projektowania doświadczeń tkwi w przepysznej koncepcji umami. Nadszedł czas, by twoja firma wyszła ponad Punkt Wyjścia Umami, wyznaczający podstawowy poziom funkcjonalności, i zaczęła oferować klientom wartość emocjonalną, a nawet poczucie sensu. To książka dla wszystkich projektantów doświadczeń i liderów. Pozwólcie, żeby Aga Szóstek pokazała wam, jak projektuje się i tworzy wartościowe doświadczenia, a wraz z nimi wartościowe wspomnienia.

B. Joseph Pine II, współautor książki

The Experience Economy: Competing for Time, Attention, AND Money

To książka pełna znakomitych pomysłów i wiedzy, można się z niej naprawdę wiele dowiedzieć. Mimo to ani przez chwilę nie miałam poczucia, że ktoś prawi mi kazania. Miałam raczej poczucie udziału w mądrej rozmowie, w kt

ó

rej Aga Sz

ó

stek dzieli się ze mną inspirującymi przykładami, wskaz

ó

wkami biznesowymi, poradami projektowymi, badaniami psychologicznymi oraz anegdotami z życia prywatnego i zawodowego. To książka o projektowaniu doświadczeń, kt

ó

ra sama w sobie jest wspaniałym doświadczeniem.

Anna E. Pohlmeyer, liderka ds. badań doświadczeń w Diffferent; była współdyrektor w Delft Institute of Positive Design przy Delft University of Technology

Jedną z najtrudniejszych rzeczy, jakich możemy od siebie wymagać, jest nauka patrzenia na okalający nas świat w nowy spos

ó

b. Przemyślenia Agi kompletnie odmieniły m

ó

j punkt widzenia. Na kartach tej książki zawarła czystą

magi

ę – zaproszenie do tego, by zobaczyć piękno rzeczywistości z jej punktu widzenia.

Anthony Rocco, projektant doświadczeń, San Francisco

Książka Agi to znakomity punkt wyjścia dla os

ó

b ze świata biznesu, kt

ó

re chciałyby wykorzystać projektowanie doświadczeń do rozwijania firm. To r

ó

wnież znakomity podręcznik dla projektant

ó

w, kt

ó

rzy chcieliby nauczyć się m

ó

wić o swojej pracy w kontekście biznesowym.

Andy Sontag, menedżer programu projektowania doświadczeń w szkole Kaospilot

Doświadczenia otaczają nas zewsząd. Produkty ulegają coraz większemu spowszednieniu, więc to właśnie doświadczenia w coraz większym stopniu stają się podstawowym czynnikiem wyróżniającym. To one sprawiają, że klienci wybierają sobie swoje ulubione marki i pozostają im wierni. Książka ta oferuje czytelnikom jakże potrzebne informacje o tym, dlaczego i w jaki spos

ó

b w dzisiejszych czasach należy stawiać

na do

świadczenia. To jednak nie wszystko – dzięki gotowym modelom i wskaz

ó

wkom jest niezwykle praktyczna, czytelnicy mogą stosować zawarte w niej informacje w swojej codziennej pracy.

Fabricio Teixeira, współzałożyciel Online Publication UX Collective

Pozostałe książki Aga Szóstek

Nowości wydawnicze

Antykwariat pod Salamandrą. Mons Viridis Magicus. Tom 1

ADAM PRZECHRZTA
Data premiery: 2024-05-15

Pod słońcem Hellady

JAROSŁAW MOLENDA
Data premiery: 2024-05-15

Zakopane artystek

NATALIA BUDZYŃSKA
Data premiery: 2024-05-15

Kameleon

MAREK STELAR
Data premiery: 2024-05-15

Kryminalna historia Watykanu. Kłamstwa, spiski, tajemnice

ARKADIUSZ STEMPIN, ARTUR NOWAK
Data premiery: 2024-05-15

Funny story

EMILY HENRY
Data premiery: 2024-05-15

Teoria bobra

ANTTI TUOMAINEN
Data premiery: 2024-05-15

Słowo honoru

MAREK KRAJEWSKI
Data premiery: 2024-05-15

Patodeweloperka. To nie jest kraj do mieszkania

BARTOSZ JÓZEFIAK
Data premiery: 2024-05-15

Mroczna strona. The Naturals. Tom 2

JENNIFER LYNN BARNES
Data premiery: 2024-05-15

Kolory zła. Żółć. Tom 4

MAŁGORZATA OLIWIA SOBCZAK
Data premiery: 2024-05-15

Wilcza chata

MICHAŁ ŚMIELAK
Data premiery: 2024-05-15