Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

61.18 zł 79.91 zł 23% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Scott David Meerman

ISBN:
9788382310634
Ilość stron:
504
Wydawnictwo:
MT Biznes
Rok wydania:
2022
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Cena katalogowa:

79.91 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 61.18 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
TANIAKSIAZKA.PL 61.36 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 61.40 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
MATRAS.PL 62.53 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GANDALF.COM.PL 63.96 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
SWIATKSIAZKI.PL 70.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GILDIA.PL 79.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Powszechny dostęp do internetu znacznie zmienił sposób, w jaki należy reklamować swój biznes, budować swoją markę, przyciągać klientów i rozwijać swoją działalność. Publikacja "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących" pomaga odnaleźć się w świecie współczesnego marketingu i public relations, które dostosowały się do specyfiki cyfrowej rzeczywistości.David Meerman Scott udowadnia, że kierując się zasadami, które sprawdzały się w poprzednich dekadach, nie da się prowadzić prężnie działającego i rozwijającego się biznesu. Konsumenci i ich zachowania się zmieniają, więc chcąc osiągnąć sukces, nie można pozostać w tyle. Stworzona przez niego książka dostarcza jednak praktycznej wiedzy i sprawdzonych narzędzi, dzięki którym można zawalczyć o swoje miejsce na rynku. Autor książki umiejętnie prowadzi czytelników przez szeroko pojęte zagadnienia związane z marketingiem w mediach społecznościowych, z budowaniem pozytywnego wizerunku w internecie i prowadzeniem marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Co więcej, czytelnik, kierując się kolejnymi wskazówkami, będzie mógł krok po kroku opracować własny plan marketingowy i PR-owy, który pomoże mu zrealizować cele biznesowe. Książka "Nowe zasady marketingu i PR" jest więc idealną pozycją dla tych, którzy poszukują kompleksowego przewodnika w dziedzinie marketingu i public relations w świecie online.

Pozostałe książki Scott David Meerman

Nowości wydawnicze

Szafirowy płomień. Ukryte Dziedzictwo. Tom 4 (oprawa biała)

ILONA ANDREWS
Data premiery: 2025-01-24

Dziedzictwo klątwy i niezgody. Cykl Odrodzenia. Tom 1

MAGDALENA SAJDAK
Data premiery: 2025-01-24

Sonderkommando. W piekle komór gazowych

VENEZIA SHLOMO, BÉATRICE PRASQUIER
Data premiery: 2025-01-23

Projekt miłość

LAUREN ASHER
Data premiery: 2025-01-22

Stres. Złap oddech i odzyskaj życiową równowagę

ALEKSANDER PERSKI
Data premiery: 2025-01-22

Śpiew wiatru

DOROTA MILLI
Data premiery: 2025-01-22

Diego Velazquez. Mistrz światła i realizmu

SŁAWOMIR CENDROWSKI
Data premiery: 2025-01-22

Biuro skradzionych wspomnień

GAËLLE NOHANT
Data premiery: 2025-01-22

Smak adrenaliny

EWA MACIEJCZUK
Data premiery: 2025-01-22

Być szczęśliwym. Rady buddyjskiego mnicha

GELONG THUBTEN
Data premiery: 2025-01-22