MATFEL.PL | 33.65 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 34.48 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 35.94 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 37.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
GILDIA.PL | 44.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Jonah Berger w “Efekcie viralowym” w atrakcyjny sposób rozprawia się dogłębnie z tematem marketingu viralowego od strony teoretycznej i praktycznej.
Jak tworzą się trendy? Dlaczego pewne produkty, zachowania czy idee potrafią szybko zyskiwać na popularności i rozprzestrzeniać się siłą rozpędu, inne zaś natychmiast spadają w odmęty zapomnienia, mimo bycia czymś dobrym? Jakie są determinanty tych sukcesów? Jaki mają z tym związek psychologia poznawcza i zachowania społeczne? "Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają" autorstwa Jonaha Bergera to wyczerpująca temat lektura na temat popularności pewnych produktów, osób czy idei. Autor stara się wyjaśnić przyczyny szybkiego wzrostu rozpoznawalności wybranych kwestii. Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad - STEPPS - wpływających na lepszą zaraźliwość treści, jej udostępnianie czy naśladowanie. Kluczowe dla viralowych zasad wydają się być odpowiednie skojarzenia, emocje czy praktyczne wartości poszukiwane przez odbiorców. W książce zawarto zarówno wyniki naukowych badań, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi czy produktów, które w szybki sposób odniosły sukces.
zdradza, w jaki sposób sprawić, by twój produkt zyskał szalone powodzenie.
Chip Heath, współautor książek "Przyczepne historie" oraz "Decyduj"
Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co sprawia, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, podczas gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a teraz dzięki jego książce Efekt viralowy my również ją znamy.
Charles Duhigg, autor bestsellera "Siła nawyku"
[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (…) [Książka
] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki
(…) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej.
"Kirkus Reviews"
Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W efekcie otrzymujemy przydatny i zajmujący elementarz, który przedstawia diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze popularnej.
"Publishers Weekly"
Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji niewielki budżet, musisz przeczytać tę książkę.