Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

34.48 zł 44.90 zł 23% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Jonah Berger

ISBN:
9788382310542
Ilość stron:
232
Wydawnictwo:
MT Biznes
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Format:
140 x 220
Cena katalogowa:

44.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 34.48 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 34.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
MATFEL.PL 35.02 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GANDALF.COM.PL 35.94 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
SWIATKSIAZKI.PL 40.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GILDIA.PL 44.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Jonah Berger w “Efekcie viralowym” w atrakcyjny sposób rozprawia się dogłębnie z tematem marketingu viralowego od strony teoretycznej i praktycznej.

Jak tworzą się trendy? Dlaczego pewne produkty, zachowania czy idee potrafią szybko zyskiwać na popularności i rozprzestrzeniać się siłą rozpędu, inne zaś natychmiast spadają w odmęty zapomnienia, mimo bycia czymś dobrym? Jakie są determinanty tych sukcesów? Jaki mają z tym związek psychologia poznawcza i zachowania społeczne? "Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają" autorstwa Jonaha Bergera to wyczerpująca temat lektura na temat popularności pewnych produktów, osób czy idei. Autor stara się wyjaśnić przyczyny szybkiego wzrostu rozpoznawalności wybranych kwestii. Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad - STEPPS - wpływających na lepszą zaraźliwość treści, jej udostępnianie czy naśladowanie. Kluczowe dla viralowych zasad wydają się być odpowiednie skojarzenia, emocje czy praktyczne wartości poszukiwane przez odbiorców. W książce zawarto zarówno wyniki naukowych badań, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi czy produktów, które w szybki sposób odniosły sukces.

Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji niewielki budżet, musisz przeczytać tę książkę.

Efekt viralowy

zdradza, w jaki sposób sprawić, by twój produkt zyskał szalone powodzenie.

Chip Heath, współautor książek "Przyczepne historie" oraz "Decyduj"

Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co sprawia, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, podczas gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a teraz dzięki jego książce Efekt viralowy my również ją znamy.

Charles Duhigg, autor bestsellera "Siła nawyku"

[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (…) [Książka

Efekt viralowy

] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki

Freakonomia

(…) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej.

"Kirkus Reviews"

Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W efekcie otrzymujemy przydatny i zajmujący elementarz, który przedstawia diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze popularnej.

"Publishers Weekly"

Pozostałe książki Jonah Berger

Nowości wydawnicze

Ostatni Mohikanin. Adaptacje literatury

MARC BOURGNE
Data premiery: 2025-01-22

Być szczęśliwym. Rady buddyjskiego mnicha

GELONG THUBTEN
Data premiery: 2025-01-22

The Golden One

WERONIKA PLOTA
Data premiery: 2025-01-22

Projekt miłość

LAUREN ASHER
Data premiery: 2025-01-22

Dzwonnik z Notre Dame. Adaptacje literatury

CLAUDE CARRÉ
Data premiery: 2025-01-22

Biuro skradzionych wspomnień

GAËLLE NOHANT
Data premiery: 2025-01-22

Diego Velazquez. Mistrz światła i realizmu

SŁAWOMIR CENDROWSKI
Data premiery: 2025-01-22

Smak adrenaliny

EWA MACIEJCZUK
Data premiery: 2025-01-22

Rozwój duchowy. Pogłębianie życia z Bogiem

FRANZ JALICS
Data premiery: 2025-01-22

Zboczeńcy na tronie

JERZY BESKIDZKI
Data premiery: 2025-01-22

Śpiew wiatru

DOROTA MILLI
Data premiery: 2025-01-22