Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:- mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi, - dezinformacja w przekazie medialnym,- reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,- dane osobowe jako ,,waluta" za uczestnictwo w mediach społecznościowych,- udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa. Książka przeznaczona jest dla dziennikarzy, producentów, wydawców, nadawców radiowych i telewizyjnych, jak również wszystkich osób zainteresowanych związkami prawa, mediów i nowych technologii. Będzie też pomocna wykładowcom i studentom na kierunkach: prawo, dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.