Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

22.25 zł 44.90 zł 50% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Kamila Szymańska

ISBN:
9788382208429
Ilość stron:
150
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

44.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 22.25 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi , a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach "Marketing Management in Practice" na Wydziale Zarządzania UŁ. * Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów - metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną - mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa. Z recenzji Jacka Otto

Nowości wydawnicze

Sonderkommando. W piekle komór gazowych

VENEZIA SHLOMO, BÉATRICE PRASQUIER
Data premiery: 2025-01-23

Projekt miłość

LAUREN ASHER
Data premiery: 2025-01-22

Stres. Złap oddech i odzyskaj życiową równowagę

ALEKSANDER PERSKI
Data premiery: 2025-01-22

The Golden One

WERONIKA PLOTA
Data premiery: 2025-01-22

Śpiew wiatru

DOROTA MILLI
Data premiery: 2025-01-22

Diego Velazquez. Mistrz światła i realizmu

SŁAWOMIR CENDROWSKI
Data premiery: 2025-01-22

Biuro skradzionych wspomnień

GAËLLE NOHANT
Data premiery: 2025-01-22

Dzwonnik z Notre Dame. Adaptacje literatury

CLAUDE CARRÉ
Data premiery: 2025-01-22

Smak adrenaliny

EWA MACIEJCZUK
Data premiery: 2025-01-22

Zboczeńcy na tronie

JERZY BESKIDZKI
Data premiery: 2025-01-22

Być szczęśliwym. Rady buddyjskiego mnicha

GELONG THUBTEN
Data premiery: 2025-01-22