Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

21.45 zł 42.90 zł 50% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marka Korporacyjna A Marka Pracodawcy W Obliczu Zmian Na Rynku Pracy

Marka Korporacyjna A Marka Pracodawcy W Obliczu Zmian Na Rynku Pracy

Agata Matuszewska-Kubicz

ISBN:
9788382200089
Ilość stron:
196
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Format:
16.5 x 24
Cena katalogowa:

42.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 21.45 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - opis książki:Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.Książka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.Książka posiada 196 stron i została wydana w 2020 r.




Nowości wydawnicze

Skłam ze mną w te święta, kochanie

ANNA LANGNER
Data premiery: 2024-10-30

Punkty zbieżne

JACEK DUBOIS
Data premiery: 2024-10-30

Wspólnota czerwieni

PIOTR FRANKOWSKI
Data premiery: 2024-10-30

Sosnowiec. Nic śląskiego

ANNA MALINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Pszczoła i nocny motyl. Destini Chronicles. Tom 1

PEPPER WINTERS
Data premiery: 2024-10-30

Jad, który w nas płynie

EDYTA PRUSINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Moc słabości

ANNA H. NIEMCZYNOW
Data premiery: 2024-10-30

Polska według Ryszarda Kai

BEATA SZADY
Data premiery: 2024-10-30

Apartament w stylu Hampton

DAGMARA ANDRYKA
Data premiery: 2024-10-29

Ścieżka do celu według Napoleona Hilla

NAPOLEON HILL
Data premiery: 2024-10-29

Zbuntowana Księżniczka

ROKSANA ZALEWSKA
Data premiery: 2024-10-28