Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

34.64 zł 35.00 zł 1% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań

Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań

Izabela Lewandowska

ISBN:
9788382090604
Ilość stron:
196
Wydawnictwo:
ASPRA
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

35.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 34.64 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 34.66 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź

Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z punktu widzenia aplikacyjnego, a także aktualna w kontekście potrzeby zwiększania skuteczności oddziaływania na konsumentów i wypracowywania w tym zakresie innowacyjnych rozwiązań. Walor nowości recenzowanej monografii upatruję w tym, iż Autorka dobrze osadza swoje rozważania zarówno w kierunkach rozwoju współczesnego marketingu, jak i w przemianach zachowań konsumentów.dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW, Katedra Badań Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuAutorka podjęła interesujący i bardzo aktualny temat. Badaniem zastosowań grywalizacji w różnych sferach życia zajmują się renomowane ośrodki naukowe (m.in. Uniwersytet Wharton w Pensylwanii). Monografia Izabeli Lewandowskiej przyczynia się do wzbogacenia polskiej literatury dotyczącej tej problematyki (). Niewątpliwie wyniki obu badań (ilościowego i jakościowego) wzbogacają rozważania Autorki o komponent empiryczny, dostarczają interesujących wniosków poznawczych oraz praktycznych rekomendacji dla organizacji zamierzających wykorzystać rywalizację jako nowoczesne narzędzie marketingowe.prof. dr hab. Bogdan Mróz, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie




Nowości wydawnicze

Skłam ze mną w te święta, kochanie

ANNA LANGNER
Data premiery: 2024-10-30

Punkty zbieżne

JACEK DUBOIS
Data premiery: 2024-10-30

Wspólnota czerwieni

PIOTR FRANKOWSKI
Data premiery: 2024-10-30

Sosnowiec. Nic śląskiego

ANNA MALINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Pszczoła i nocny motyl. Destini Chronicles. Tom 1

PEPPER WINTERS
Data premiery: 2024-10-30

Jad, który w nas płynie

EDYTA PRUSINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Moc słabości

ANNA H. NIEMCZYNOW
Data premiery: 2024-10-30

Polska według Ryszarda Kai

BEATA SZADY
Data premiery: 2024-10-30

Apartament w stylu Hampton

DAGMARA ANDRYKA
Data premiery: 2024-10-29

Ścieżka do celu według Napoleona Hilla

NAPOLEON HILL
Data premiery: 2024-10-29

Zbuntowana Księżniczka

ROKSANA ZALEWSKA
Data premiery: 2024-10-28