Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

21.02 zł 29.40 zł 29% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw..

Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw..

Joanna Bednarz, Hanna Treder, Sylwia Pangsy-Kania

ISBN:
9788382061307
Ilość stron:
202
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wydania:
2021
Oprawa:
karton
Cena katalogowa:

29.40 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 21.02 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 21.37 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
MATFEL.PL 21.42 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.

Wiele podmiotów gospodarczych w poszukiwaniu ścieżek własnego rozwoju rozważa możliwość podjęcia działalności na rynkach zagranicznych. Takie decyzje stanowią duże wyzwanie dla przedsiębiorstw, ponieważ prowadzenie działalności handlowej na obcych rynkach w otoczeniu nasilającej się konkurencji międzynarodowej wymaga dogłębnego zbadania wielu aspektów oraz dostosowania własnych założeń strategicznych do mechanizmów rynkowych właściwych dla współczesnej gospodarki światowej. Zjawisko umiędzynarodowienia podmiotów gospodarczych jest charakterystyczną cechą działalności przedsiębiorstw w każdym kraju, niezależnie od ich usytuowania geografcznego, co pozwala spojrzeć na problematykę badawczą jako na uniwersalną, ważną i aktualną. []Zdaniem Autorek sprostanie wyzwaniom otwartej konkurencji przez przedsiębiorstwa krajowe na rynku europejskim oraz rynkach międzynarodowych bezpośrednio zależy od zbudowania i utrzymania przewagi konkurencyjnej nad innymi uczestnikami rynku międzynarodowego. Tymczasem jednym z głównych warunków jej osią-gnięcia jest dobre rozpoznanie międzynarodowego otoczenia oraz identyfiacja jego najważniejszych cech. Analizie poddano wybrane aspekty działalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, takie jak: przesłanki ekspansji zagranicznej, instrumenty stosowane w ramach strategii przedsiębiorstwa, sposoby ograniczenia ryzyka transakcyjnego, dobór właściwych metod i technik marketingowych oraz aktywność przedsiębiorstw w obszarze przedsięwzięć innowacyjnych. []Dzięki temu książka kreuje pewne novum poznawcze, mające również istotną wartość aplikacyjną chociażby dla przedsiębior-ów rozpatrujących możliwość podjęcia działalności na rynkach zagranicznych.Z recenzji dr hab. Aliny Gryni




Nowości wydawnicze

Tak się mówi... Zaklęci w stereotypach

KATARZYNA MILLER, DARIUSZ JANISZEWSKI
Data premiery: 2025-01-29

Wspólnota czerwieni

PIOTR FRANKOWSKI
Data premiery: 2025-01-29

Słowa, które zgubiły miłość

KINGA GĄSKA
Data premiery: 2025-01-29

Long Way Back To You

ULA BUCHACZ
Data premiery: 2025-01-29

Osiedle marzeń

WOJCIECH CHMIELARZ
Data premiery: 2025-01-29

Kocham Cię, Życie

MAGDALENA KORDEL
Data premiery: 2025-01-29

Życie, którego nie wybrałam

KELLY RIMMER
Data premiery: 2025-01-29

Uzupełniasz mnie

AGATA POLTE
Data premiery: 2025-01-29

Cold Water

RONNIE BENNETT
Data premiery: 2025-01-29

Cień Genevieve. W płaszczu kłamstw

MONIKA RUTKA
Data premiery: 2025-01-29

Pierwiastki. Tajemnice cząstek budujących świat

JON CHAD
Data premiery: 2025-01-29

Give Me One Reason (edycja z autografem)

OLA ROCHOWIAK
Data premiery: 2025-01-29