TANIAKSIAZKA.PL | 42.28 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 42.44 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATFEL.PL | 43.11 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
DADADA.PL | 43.57 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł) | ||
GANDALF.COM.PL | 45.97 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 53.50 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
GILDIA.PL | 58.40 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
"Krótko Po Męsku” to trzecia część trylogii Adama Szulca o fryzjerstwie męskim.
Pierwsza z nich odnosi się do szyldu nad zakładem fryzjerskim. "Fryzjer Męski”, bo o nim mowa otwiera nam drzwi do kosmosu fryzjerskiego świata. Druga to "Następny Proszę!”- klient po wejściu rozsiada się wygodnie w poczekalni i jest takimi słowami proszony przez barbera na fotel. Trzecia "Krótko po Męsku” to już konkret- samo strzyżenie- najczęstsza prośba klienta siedzącego na fotelu. Tak słyszymy od nich – proszę dziś krótko po męsku. "Krótko Po Męsku” to część trzecia i ostatnia, która niejako ma zamykać rozpoczęte wątki zarazem prowadząc czytelnika przez barwny świat tradycyjnego fryzjerstwa męskiego. Oprócz tego zwrot "krótko po męsku" może być zwartym sygnałem, że treść znajdująca się w książce jest napisana w sposób konkretny i po męsku. Tak jest w istocie. Ale oprócz zawodowych porad "jak ciąć”, i jaką fryzurę wybrać najlepiej wydobywała naszą osobowość, w książce znajdziemy opowieści autora o jego ulubionych miastach, muzyce, bo Adam Szulc jest nie tylko znakomitym barberem, ale także muzykiem, pasjonatem historii i turystyki.
Rozdział "Historia brytyjskich barber shopów” to również nawigacja w stronę historii z poprzedniego tomu o amerykańskich zakładach. Ten rozdział brytyjski jest bardzo dokładny, bardzo nowatorski i osadzony w dziesiątkach angielskich źródeł, rozmów i spotkań. Jest w nim specjalny dział o wpływie subkultur na rozwój fryzjerstwa męskiego w UK z opisem zespołów i zdarzeń związanych na linii muzyka- fryzury. Ten temat nigdy nie był analizowany w takiej skali.
Ponadto w książce bardzo atrakcyjny rozdział "Ciekawostki” - to dziesiątki zabawnych albo strasznych albo interesujących ciekawostek i anegdot związanych z włosami i zakładami fryzjerskimi dla mężczyzn.