CHODNIKLITERACKI.PL | 27.14 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
DADADA.PL | 27.44 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł) | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 27.62 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
MATFEL.PL | 27.62 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
GILDIA.PL | 34.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Intrygująca opowieść o modzie okresu międzywojennego. Dowiedz się, co tak naprawdę nosiły wtedy kobiety i jak to się odnosi do tego, co nosimy dziś. "Manekin w peniuarze. Moda w II RP" to pozycja, dzięki której współczesnemu odbiorcy uda się lepiej zrozumieć modę, panującą w okresie międzywojennym. To za jej sprawą zobaczy, co tak naprawdę było na topie w tamtym okresie, co się nosiło i skąd czerpało się pomysły na nowe, ciekawe stylizacje. W treści można odnaleźć informacje na temat tego, kto kształtował ówczesną modę i kogo dokładnie słuchało się w tego rodzaju kwestiach. Jednocześnie zostało tam zestawione to, co obowiązywało w kanonach tamtejszych trendów oraz jak to się miało do tego, co nosili przeciętni ludzie. To pozwala spojrzeć inaczej na tę epokę i zobaczyć, jak moda różniła się wówczas od tego, co znamy i uważamy teraz za słuszne. Warto zauważyć, że właśnie w okresie pomiędzy wojnami stworzono zupełnie nowe fasony dla wielu strojów. Jednocześnie pojawiło się zupełnie nowe podejście do reklam oraz prasy. Ludzie zaczęli też dostrzegać, jak istotna jest aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie oraz pielęgnacja samego siebie. To sporo zmieniło i stało się pewnym przełomem.