Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość - sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności. Autorka skupia się na następujących zagadnieniach: zjawisko redukcji zatrudnienia - przebieg, rozwiązania alternatywne, kryteria wyboru osób do zwolnienia; wpływ formy zwalniania na wizerunek organizacji; zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami; outplacement i związane z nim korzyści; zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy; sposoby zapobiegania odchodzeniu wartościowych pracowników; wykorzystanie informacji zwrotnej od odchodzących pracowników. Rozważania poparte są licznymi wynikami badań oraz przykładami z praktyki. Książka wzbogacona jest także o materiał Pawła Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału Lee Hecht Harrison DBM, który dzieli się niezwykle interesującymi i aktualnymi informacjami na temat procesów restrukturyzacji zatrudnienia w Polsce. Adresaci: Publikacja skierowana jest do menedżerów wszystkich szczebli oraz dyrektorów i pracowników działów zasobów ludzkich. Zbiór wartościowych wskazówek znajdą tu również osoby rozstające się z organizacją.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.