Najtaniej kupisz w PASKARZ.PL

59.88 zł 89.90 zł 33% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Opracowanie zbiorowe

ISBN:
9788381754590
Ilość stron:
522
Wydawnictwo:
MT Biznes
Rok wydania:
2023
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Cena katalogowa:

89.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni PASKARZ.PL

PASKARZ.PL 59.88 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 59.95 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
TANIAKSIAZKA.PL 69.04 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 71.03 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
TANTIS.PL 74.09 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
SWIATKSIAZKI.PL 77.30 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GILDIA.PL 89.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
BOOKTIME.PL 90.45 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.

Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).

Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.

Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu.

Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk




Pozostałe książki Opracowanie zbiorowe

Nowości wydawnicze

Esencjalista. Mniej, ale lepiej

GREG MCKEOWN
Data premiery: 2025-03-21

Pretty Monster

SHERIDAN ANNE
Data premiery: 2025-03-20

Little Black Dress

BARBARA KWINTA
Data premiery: 2025-03-20