Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

41.74 zł 54.90 zł 24% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Jacek Barlik

ISBN:
9788381751612
Ilość stron:
300
Wydawnictwo:
Poltext
Rok wydania:
2020
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
16.5 x 23.5 cm
Cena katalogowa:

54.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 41.74 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 43.78 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 43.81 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 54.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje. Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wykładowcy akademickiego książka przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu. Z książki skorzystają zarówno specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji społecznej.

Byłem opiekunem Jacka Barlika, gdy jako stypendysta Fulbrighta na University of Maryland pracował nad swoim doktoratem. Jest cenionym kolegą, który posiada bogate doświadczenie zawodowe i wiedzę akademicką. W tej książce wykorzystał swoje kompetencje, aby wyjaśnić i poszerzyć główne międzynarodowe teorie public relations, w tym teorię doskonałego public relations, zarządzania relacjami, teorie krytyczne, teorie aktywizmu, publiczności, feministyczne, profesjonalizmu i etyki. Po przeczytaniu tej pozycji zarówno naukowcy, jak i praktycy zyskają dogłębne zrozumienie tych teorii i ich dalszych kierunków rozwoju.

James E. Grunig, University of Maryland

Nowości wydawnicze

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

To dla Pani ta cisza

MARIO VARGAS LLOSA, TOMASZ PINDEL
Data premiery: 2024-11-13

Smutek. dziennik na otarcie łez

ELIAS BAAR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Agnes Sharp i morderstwo w Sunset Hall

LEONIE SWANN
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13

Świąteczna mordercza układanka

ALEXANDRA BENEDICT
Data premiery: 2024-11-13

Pozostaniesz moim snem

KAROLINA KLIMKIEWICZ
Data premiery: 2024-11-13