Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
Publikacja szczegółowo omawia zagadnienia związane z naruszeniem prawa do znaku towarowego renomowanego w trzech systemach prawnych, tj. w prawie polskim, Unii Europejskiej i federalnym prawie amerykańskim. Przedmiotem analizy są przede wszystkim: różnice w definiowaniu znaku renomowanego, przesłanki naruszenia prawa do niego, okoliczności pozwalające na wyłączenie naruszenia, stosowanie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji dla ochrony znaku towarowego renomowanego. Książka zawiera aktualne tezy z orzecznictwa polskiego, unijnego i amerykańskiego, ze szczególnym uwzględnieniem wyroków prejudycjalnych Trybunału Sprawiedliwości UE. Adresaci:Opracowanie jest przeznaczone dla prawników zajmujących się rozwiązywaniem sporów pomiędzy przedsiębiorcami: sędziów, adwokatów, radców prawnych.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.