TANIAKSIAZKA.PL | 25.62 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 25.94 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATFEL.PL | 27.03 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. | ||
GANDALF.COM.PL | 27.38 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
GILDIA.PL | 31.40 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 33.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
Nie wystarczy poznać triki, by być skutecznym nauczycielem. By naprawdę skutecznie przekazywać wiedzę, trzeba zrozumieć, jak ludzie przyswajają informacje.
Czego może nas nauczyć zatłoczony bar o skutecznych prezentacjach w PowerPoincie?
Co serialowe maratony ujawniają o tworzeniu trwałych wspomnień?
To poradnik dla wszystkich, którzy chcą skutecznie przekazywać innym wiedzę. Niezależnie od tego, czy robisz prezentację przed członkami swojego zespołu, prowadzisz wykład, jesteś nauczycielem, czy po prostu chciałbyś, żeby inni zapamiętywali to, co im mówisz, znajdziesz tu wartościowe i praktyczne informacje.
Książka zawiera 12 lekcji, w których autor, czerpiąc z badań naukowych oraz opisów zjawisk psychologicznych, przedstawia mechanizmy działania ludzkiego mózgu, zapamiętywania i uczenia się, i podpowiada, jak wykorzystać je przy przekazywaniu wiedzy w taki sposób, aby dotarła do odbiorców, zapadła im w pamięć i wywarła na nich wpływ. Liczne ilustracje, eksperymenty, przykłady i ćwiczenia udowadniają, że prezentowane sposoby naprawdę działają.