Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

48.23 zł 59.90 zł 19% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Reklama cyfrowa

Reklama cyfrowa

Andrew McStay

ISBN:
9788381426176
Ilość stron:
306
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

59.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 48.23 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 52.86 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GILDIA.PL 53.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 66.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ ? czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.




Nowości wydawnicze

Skłam ze mną w te święta, kochanie

ANNA LANGNER
Data premiery: 2024-10-30

Punkty zbieżne

JACEK DUBOIS
Data premiery: 2024-10-30

Wspólnota czerwieni

PIOTR FRANKOWSKI
Data premiery: 2024-10-30

Sosnowiec. Nic śląskiego

ANNA MALINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Pszczoła i nocny motyl. Destini Chronicles. Tom 1

PEPPER WINTERS
Data premiery: 2024-10-30

Jad, który w nas płynie

EDYTA PRUSINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Moc słabości

ANNA H. NIEMCZYNOW
Data premiery: 2024-10-30

Polska według Ryszarda Kai

BEATA SZADY
Data premiery: 2024-10-30

Apartament w stylu Hampton

DAGMARA ANDRYKA
Data premiery: 2024-10-29

Ścieżka do celu według Napoleona Hilla

NAPOLEON HILL
Data premiery: 2024-10-29

Zbuntowana Księżniczka

ROKSANA ZALEWSKA
Data premiery: 2024-10-28