TANIAKSIAZKA.PL | 27.91 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 28.41 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
SQNSTORE.PL | 28.57 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 28.57 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
MATRAS.PL | 28.93 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
MATFEL.PL | 30.04 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
GILDIA.PL | 31.40 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
GANDALF.COM.PL | 32.14 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
Książka "Netflix. To się nigdy nie uda" autorstwa Marca Randolpha jest inspirującą, niepublikowaną wcześniej historią powstania Netflixa. Rozwój giganta światowego VOD był trudną i wymagającą wielu poświęceń drogą, którą szczegółowo opisuje współzałożyciel firmy. Końcówka lat 90. ubiegłego wieku była początkiem dynamicznego rozwoju internetu, wtedy też na pomysł przeniesienia wypożyczalni filmów w przestrzeń wirtualną wpadł Marc Randolph. Wspólnie z inwestorem Reedem Hastingsem założył firmę, a sam został dyrektorem generalnym. Droga, jaką przeszło przedsiębiorstwo, aby osiągnąć obecny kształt, jest niesamowita, nieprawdopodobna i wymagająca wielu wyrzeczeń. W przeszłości Marc był zmuszony przekonywać swoją matkę do inwestowania w jego biznes, prowadził rozmowy z motelowej sali konferencyjnej, walczył z technicznymi przeciwnościami losu. Ta historia pokazuje, jak ważna jest determinacja, upór i wiara we własne możliwości. To książka pisana z pierwszej ręki, zawierająca autentyczne przeżycia. Jest nie tylko zwykłym opisem powstania firmy, ale też inspiracją na temat podejmowania ryzyka, drogi na szczyt czy radzenia sobie z życiowymi trudnościami.
Reed Hastings, dyrektor generalny Netflixa
Netflix powstał z wizji i kreatywnego DNA jednego człowieka – Marka Randolpha. Jako pierwszy dyrektor generalny stworzył kulturę organizacyjną w firmie i podwaliny późniejszej globalnej rewolucji, która zmieniła sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy rozrywkę.
Gina Keating, autorka "Netflixed: The Epic Battle for America’s Eyeballs"
Marc to niezwykle odważny człowiek. Genialnie spostrzegł, że dzięki wiedzy mamy wolność, by eksperymentować, wyciągać wnioski i ostatecznie wygrać.
Lloyd Tabb, założyciel Lookera
Czarująca, fascynująca i bardzo zabawna. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes – albo co się stanie, gdy spróbujesz – poczytaj o tym, jak Marc Randolph przedstawia świat startupów z Doliny Krzemowej, a po drodze nieraz roześmiejesz się w głos.
Decca Aitkenhead, "The Sunday Times"
Urzekająca opowieść z pierwszej ręki o wczesnych dniach startupu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technologicznej. Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy.
"The Washington Post"
Marc nie marnuje czasu, od razu przechodzi do sedna sprawy i pokazuje prawdę. Każda spędzona z nim chwila była naprawdę cenna, czy to w okresie powstawania Netflixa, czy później. Marc dobrze wie, co jest ważne, czy to w przypadku twojego produktu, czy strategii marketingowej, czy biznesplanu. To wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju wizjoner.
Mitch Lowe, założyciel Redboxa i dyrektor generalny MoviePassa
Zajmująca kronika kreatywności, szczęścia i niesłabnącej wytrwałości.
"Kirkus"
Wciągająca i mądra.