Najtaniej kupisz w SWIATKSIAZKI.PL

28.11 zł 44.99 zł 38% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Netflix. To się nigdy nie uda

Netflix. To się nigdy nie uda

Randolph Marc

ISBN:
9788381297530
Ilość stron:
424
Wydawnictwo:
Sine Qua Non
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

44.99 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni SWIATKSIAZKI.PL

SWIATKSIAZKI.PL 28.11 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
CHODNIKLITERACKI.PL 28.41 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
SQNSTORE.PL 28.57 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
TANIAKSIAZKA.PL 29.24 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATFEL.PL 29.94 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
GILDIA.PL 31.40 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
GANDALF.COM.PL 32.14 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź

Książka "Netflix. To się nigdy nie uda" autorstwa Marca Randolpha jest inspirującą, niepublikowaną wcześniej historią powstania Netflixa. Rozwój giganta światowego VOD był trudną i wymagającą wielu poświęceń drogą, którą szczegółowo opisuje współzałożyciel firmy. Końcówka lat 90. ubiegłego wieku była początkiem dynamicznego rozwoju internetu, wtedy też na pomysł przeniesienia wypożyczalni filmów w przestrzeń wirtualną wpadł Marc Randolph. Wspólnie z inwestorem Reedem Hastingsem założył firmę, a sam został dyrektorem generalnym. Droga, jaką przeszło przedsiębiorstwo, aby osiągnąć obecny kształt, jest niesamowita, nieprawdopodobna i wymagająca wielu wyrzeczeń. W przeszłości Marc był zmuszony przekonywać swoją matkę do inwestowania w jego biznes, prowadził rozmowy z motelowej sali konferencyjnej, walczył z technicznymi przeciwnościami losu. Ta historia pokazuje, jak ważna jest determinacja, upór i wiara we własne możliwości. To książka pisana z pierwszej ręki, zawierająca autentyczne przeżycia. Jest nie tylko zwykłym opisem powstania firmy, ale też inspiracją na temat podejmowania ryzyka, drogi na szczyt czy radzenia sobie z życiowymi trudnościami.

Wciągająca i mądra.

Reed Hastings, dyrektor generalny Netflixa

Netflix powstał z wizji i kreatywnego DNA jednego człowieka – Marka Randolpha. Jako pierwszy dyrektor generalny stworzył kulturę organizacyjną w firmie i podwaliny późniejszej globalnej rewolucji, która zmieniła sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy rozrywkę.

Gina Keating, autorka "Netflixed: The Epic Battle for America’s Eyeballs"

Marc to niezwykle odważny człowiek. Genialnie spostrzegł, że dzięki wiedzy mamy wolność, by eksperymentować, wyciągać wnioski i ostatecznie wygrać.

Lloyd Tabb, założyciel Lookera

Czarująca, fascynująca i bardzo zabawna. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes – albo co się stanie, gdy spróbujesz – poczytaj o tym, jak Marc Randolph przedstawia świat startupów z Doliny Krzemowej, a po drodze nieraz roześmiejesz się w głos.

Decca Aitkenhead, "The Sunday Times"

Urzekająca opowieść z pierwszej ręki o wczesnych dniach startupu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technologicznej. Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy.

"The Washington Post"

Marc nie marnuje czasu, od razu przechodzi do sedna sprawy i pokazuje prawdę. Każda spędzona z nim chwila była naprawdę cenna, czy to w okresie powstawania Netflixa, czy później. Marc dobrze wie, co jest ważne, czy to w przypadku twojego produktu, czy strategii marketingowej, czy biznesplanu. To wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju wizjoner.

Mitch Lowe, założyciel Redboxa i dyrektor generalny MoviePassa

Zajmująca kronika kreatywności, szczęścia i niesłabnącej wytrwałości.

"Kirkus"

Nowości wydawnicze

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

To dla Pani ta cisza

MARIO VARGAS LLOSA, TOMASZ PINDEL
Data premiery: 2024-11-13

Smutek. dziennik na otarcie łez

ELIAS BAAR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Agnes Sharp i morderstwo w Sunset Hall

LEONIE SWANN
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13

Świąteczna mordercza układanka

ALEXANDRA BENEDICT
Data premiery: 2024-11-13

Pozostaniesz moim snem

KAROLINA KLIMKIEWICZ
Data premiery: 2024-11-13