Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym, loterie promocyjne i konkursy, rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań, zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur, najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach), nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację, dokumentowanie wykonania usług marketingowych, opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych, podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu, transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie "podatku u źródła", importu usług w VAT), najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym. Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Adresaci:Publikacja przeznaczona jest dla doradców podatkowych, księgowych, radców prawnych i adwokatów zajmujących się tematyką prawa podatkowego. Zainteresuje również pracowników organów administracji skarbowej, jednostek samorządu terytorialnego, a także sędziów sądów administracyjnych i przedstawicieli nauki.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.