GILDIA.PL | 42.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
TANTIS.PL | 42.69 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 43.45 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 45.60 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
CZYTAM.PL | 48.89 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. | ||
BOOKTIME.PL | 54.18 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. |
Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką. Publikacja w przystępny sposób przedstawia: • specyfi kę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne, • formy obrotu towarowego i strategie cenowe, • metody ewidencji i rozliczania kosztów, • narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking, • praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach. Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek ? pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości fi nansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.