MATFEL.PL | 60.44 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 62.15 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 62.20 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
GILDIA.PL | 81.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Głównym celem książki jest uzupełnienie literatury o kompleksowe podejście do systemu ochrony konsumentów. Autorka w książce łączy rozważania o charakterze teoretycznym z analizami faktycznego funkcjonowania systemu ochrony konsumentów. Podjęty wywód ma charakter interdyscyplinarny. Książka oferuje wgląd w całokształt problematyki ochrony konsumentów - od uwarunkowań prawnych, po działania instytucjonalnej sieci ochrony konsumentów, systemu alternatywnego rozstrzygania sporów konsumenckich, po działania z zakresu ochrony konsumentów na stabilność systemu finansowego. W książce zaprezentowano także doświadczenia międzynarodowe, które stanowiły inspirację dla autorskich rekomendacji skierowanych do głównych interesariuszy polityki publicznej z zakresu ochrony konsumentów na rynku usług finansowych w Polsce.