Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w dużej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka zachęca do przyjrzenia się coachingowemu modelowi zarządzania, który oparty jest na pięciu filarach: zaufaniu, budowaniu pozytywnych relacji w zespole, zaangażowaniu, odpowiedzialności i wspólnym postrzeganiu celów. W książce przedstawiono: • ideę coachingu, • sposoby integrowania coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim, • wymagania związane z wprowadzaniem coachingowego stylu zarządzania do organizacji, • ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim: od modelu klasycznego do modelu Management 3.0, • autorski, innowacyjny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim wraz z ciekawym opisem przeprowadzonych badań wśród kadry kierowniczej i analizą uzyskanych wyników. Publikacja jest wynikiem kilkunastoletniej pracy autorki z kadrą menedżerską firm polskich oraz międzynarodowych. Jest też odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów wyzwania związane z zarządzaniem personelem, odnoszące się do budowania zaufania, atmosfery wzajemnego szacunku, współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.