|
|
|
TANIAKSIAZKA.PL |
55.24 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
TANTIS.PL |
57.49 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała |
MATFEL.PL |
59.18 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. |
GANDALF.COM.PL |
60.01 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
CZYTAM.PL |
65.18 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
GILDIA.PL |
72.00 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
BOOKTIME.PL |
72.24 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w dużej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka zachęca do przyjrzenia się coachingowemu modelowi zarządzania, który oparty jest na pięciu filarach: zaufaniu, budowaniu pozytywnych relacji w zespole, zaangażowaniu, odpowiedzialności i wspólnym postrzeganiu celów. W książce przedstawiono: • ideę coachingu, • sposoby integrowania coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim, • wymagania związane z wprowadzaniem coachingowego stylu zarządzania do organizacji, • ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim: od modelu klasycznego do modelu Management 3.0, • autorski, innowacyjny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim wraz z ciekawym opisem przeprowadzonych badań wśród kadry kierowniczej i analizą uzyskanych wyników. Publikacja jest wynikiem kilkunastoletniej pracy autorki z kadrą menedżerską firm polskich oraz międzynarodowych. Jest też odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów wyzwania związane z zarządzaniem personelem, odnoszące się do budowania zaufania, atmosfery wzajemnego szacunku, współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.