Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

56.64 zł 82.00 zł 31% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

ISBN:
9788381027779
Ilość stron:
346
Wydawnictwo:
CeDeWu
Rok wydania:
2023
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

82.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 56.64 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 56.68 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
MATFEL.PL 59.03 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GANDALF.COM.PL 62.33 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 73.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 75.20 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.




Pozostałe książki Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Nowości wydawnicze

Tak się mówi... Zaklęci w stereotypach

KATARZYNA MILLER, DARIUSZ JANISZEWSKI
Data premiery: 2025-01-29

Wspólnota czerwieni

PIOTR FRANKOWSKI
Data premiery: 2025-01-29

Słowa, które zgubiły miłość

KINGA GĄSKA
Data premiery: 2025-01-29

Long Way Back To You

ULA BUCHACZ
Data premiery: 2025-01-29

Osiedle marzeń

WOJCIECH CHMIELARZ
Data premiery: 2025-01-29

Kocham Cię, Życie

MAGDALENA KORDEL
Data premiery: 2025-01-29

Życie, którego nie wybrałam

KELLY RIMMER
Data premiery: 2025-01-29

Uzupełniasz mnie

AGATA POLTE
Data premiery: 2025-01-29

Cold Water

RONNIE BENNETT
Data premiery: 2025-01-29

Cień Genevieve. W płaszczu kłamstw

MONIKA RUTKA
Data premiery: 2025-01-29

Pierwiastki. Tajemnice cząstek budujących świat

JON CHAD
Data premiery: 2025-01-29

Give Me One Reason (edycja z autografem)

OLA ROCHOWIAK
Data premiery: 2025-01-29