Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

56.64 zł 82.00 zł 31% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

ISBN:
9788381027779
Ilość stron:
346
Wydawnictwo:
CeDeWu
Rok wydania:
2023
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

82.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 56.64 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
TANTIS.PL 58.39 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
PASKARZ.PL 60.61 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 60.61 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GANDALF.COM.PL 68.06 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
CZYTAM.PL 68.63 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GILDIA.PL 73.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
BOOKTIME.PL 81.46 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.




Pozostałe książki Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Nowości wydawnicze

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27

Throne of Power

RINA KENT
Data premiery: 2025-03-27